Idol 2009

åååh, jag blir så nervös. jag har alltid tyckt att Camilla är bra, men ikväll
gick det inte riktigt så bra för henne. och hon med långhåret har jag inte
alls tyckt om. tycker hon är tantig. men ikväll, ja ikväll var hon verkligen
bra! och på tal om Tove, vilken tjej! bara 16 år, var kommer all röst ifrån?

det kommer bli spännande att se vilka två som får stanna kvar.
hoppas på Tove & långhåret. Nicolle var också bra ikväll.
jag hade tänkt länka Tove, men det finns inte på youtube än,
hoppas ni såg idol ikväll för hon var verkligen grym!

Kommentarer
Postat av: Bea

Sv: Okej. Om du vill byta rubrikfärg går du in i redigeringsmallen och letar reda på "Entry headers" där det står lite koder osv. under. Där det står t ex. "color: #459bg1;" ändrar du färgen. Det du då gör att byta ut #459bg1-koden till din färgkod. OBS! # måste stå före!

De andra är jag inte så säker på hur man gör, eftersom jag aldrig har gjort det. Men om du går in på http://designadinblogg.se och sen klickar i menyn till höger på "Widgets & roligheter" så finns det nästan längst ner förklaringar på hur man ska göra! :)

2009-10-01 @ 22:20:59
URL: http://beatricehagglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0