håller tummarna

usch, sånna jäkla mardrömmar jag har börjat fått.. i förrgår drömde jag att joakim gjorde slut och igår drömde jag att vi bråkade som tusan. fy, kan det inte bli bra'a drömmar istället för sånna här? me dont like! jag längtar iaf tills min & joakims 1års dag. för då planerar vi att förlova oss (:

iaf så kom tobias och väckte oss vid 10 imorse och då var det bara att klä på oss och fara mot lingarö och en sjuk dennis. när vi kom dit åt jag lite frukost och sen ja lag mig i soffan och tittade på tv med dennis medans joakim och tobias gick ut och körde lite fyrhjuling. vid halv 1 åt vi luch som joakim gjorde. pytt i panna, enkelt och fort att göra. resten av tiden vi var barnvakt så låg vi bara och tittade på tv och satt vid datorn. när göran kom hem åt vi middag sen åkte vi hem. eller innan vi åkte hem så åkte vi in till stan och växlade pengar också bara msta jag gå in och kika på gamla kvantum, nya ica maxi. gud så stort det har blivit där! när vi kom hem till mig myste vi lite sen for joakim hem :( efter att han hade åkt hem så pratade jag lite med mamma och skrev upp det som ska bakas imorgon. joakim kommer hit imorgon och hjälper mig att baka! vi ska baka: 1 tårta, 2-3 rulltårtor och massa goda kakor. vi ska ju fira mamma på lördag, därför vi ska baka.

goda nyheter: jag ska troligen tatuera mig på söndag. niklas ska tatuera joakim på söndag och jag frågade om han kunde tatuera mig efteråt och det ska han troligen göra (: hoppas att han har tid, håll tummarna för mig! det blir en stjärna (eller rättare sagt 5 stjärnor) på vänstra handleden. gruvar som fan, men längtar ändå!


den stjärnan är det jag ska tatuera.


 
tryck på bilderna för att se dom större!
såsmåningom så vill jag tatuera dom här också, tror jag iaf.
Crea Diem stort på högra underarmen och den andra på sidan av magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0