flickan som lekte med elden

igår var ju jag & joakim i stan och tittade på bio.
den var jättebra, lika bra som ettan, nu är det bara att vänta på trean.
när filmen slutade åkte vi upp till min bror en sväng sen vidare
till näsviken för att hämta elin (jockes låssas syster).
vi var hemma 23.30 ungefär, la oss i sängen, kikade på tv och sov.

imorse när vi vaknade åkte vi till jockes pappa för att hjälpa
honom med flytten. så frågade jag jocke vad det skulle bli för mat
idag, men det visste han självklart inte. då sa jag att jag var
sugen på ulfs fisk (: och när vi kom hem så frågade jocke ulf vad det
skulle bli för mat också skulle det bli fisk (: smaskens!

vi kom nästan nyss hem till mig, jocke ligger i sängen, dricker öl
och tittar på fotboll medans jag sitter här och degar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0