firar mamma

hej alla glada.
jag älska mina kläder som jag har på mig idag. svart/vitt ♥


kofta- fått av min kusin sara
strumpbyxor- kommer inte ihåg
klänning- fått av min kusin angelica


det finns inte mycket att säga om denna dag. vi firar ju mamma idag så det har varit folk här hela dagen & jag har stoppat i mig för mycket gsosaker känner jag. lite senare åker jag & joakim hem till honom och inatt ska vi skjutsa hem hans morsbror till ilsbo, så det blir kanske lite sömn innan, hoppas jag. annars kommer jag vara död när vi ska skjutsa honom.

iaf så blir det ingen tatuering imorgon, han hade slut på nålar...
så det blir nångång i slutet av nästa vecka istället!



- min underbara mamma ♥, (med en salami runt halsen)

här kommer det lite bilder från dagen,
tryck på dom för att få dom större.
  
farmor & farfar.           tjocka släkten.           en nyfiken katt.

  
jag, gör iordning en tårta. jag som bakat.       en osttårta.

  
tårta.                 älsklingen ♥        häxbesök mitt upp i allt.

  
jag som bakat.            tjocka släkten.            tjocka släkten.

 
tjocka släkten.            tjocka släkten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0