onsdagsmys

middagen var underbar, de beror nog på att jag var jättehungrig! jag lagade fikspinnar och potatis med spenat medans joakim satt uppe och spelade CS. levande ljus hade vi också, riktigt mysigt! efter att vi hade ätit så stoppade jag ner all disk i diskmaskinen och hävde in allt som var diskat och klart i lådor och skåp. jag gjorde även en matlåda till mamma (: en stund senare kom mamma, pappa och tobias hem. tobias följde med ändå, han vela vara med oss ;) dom hade även med sig flera kassar full med mat och grejjer. sen tog vi med oss tobias till kiosken och köpte lite godis. jag tog med mig jättemycket 50öringar och enkronor som jag växlade och det blev 65 kr (: sen vi kom hem har vi bara legat i sängen, svullat och ätit lite kvällsfika. nu har tobias häft på sig pyjamas och ligger i sängen och tjatar på mig att jag vill spela CS, och det ska han få göra alldeles strax.


en bild på min underbart goda middag!
tyvärr lite dålig bild.


en bild på en väldigt glad tobias med massa godis och chips!

nu ska jag låta tobias spela lite CS och jag ska mysa ner mig i sängen med joakim framför tvn! hoppas det finns något bra att kika på. och om ett tag ska vi sova, tobias vaknar antagligen tidigt och väcker oss.


Kommentarer
Postat av: jana

Förstår han var glad!

Godis på en onsdag!

Kul ni har kul!

Kram Jana

2009-10-29 @ 10:48:17
URL: http://janas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0