snart är det...

...helg och lov, skönt! det blev att jag åkte hem tidigare från skolan ändå, men inte så tidigt som jag hade tänkt mig. jag åkte hem med halv 4bussen iställer för halv 5bussen. när jag kom hem så åt jag sen pluggade jag lite matte, men jag måsta avbryta för att övningsköra lite innan det bleb mörkt ute. när jag kom tillbaka hem så pluggade jag lite till och åt glass med banan och choklad- och banansås, underbart gott! och nu sitter jag nyduschad framför datorn/tvn. jag pratade med joakim i telefonen för en stund sen men han kunde inte prata eftersom han är i sthlm med klassen och just när jag ringde så bowlade dom. men jag ska snart ringa honom igen!




jag tycker att det bara går bättre och bättre med övningskörningen så jag måste verkligen börja läsa i boken, det är ju som sagt inte bara körningen man ska klara det är ju massa jäkla teori också... så jag kanske ska börja med att läsa boken innan jag somnar och kanske på bussen på väg hem- och till skolan. det är ju inte så långt kvar tills jag fyller 18,
och gissa om jag längtar!?

jag är jättetrött så jag funderar på en tidig kväll, hoppas jag. det brukar ju aldrig bli av när man säger att man ska göra det men jag hoppas att det blir det ikväll. och imorgon är det lov!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0