onsdag den 14:de oktober

onsdag, vilket betyder 3 veckor utan cigaretter. tummen upp för mig.
imorse hade jag tid på hum halv 9, men när bussen var ute på e4
så var klockan halv, så jag visste inte om jag skulle hinna så jag hoppade
av på skolan istället. jag ringde dit senare och fick en ny tid, kl 9 på fredag.
typiskt! nu måste jag ringa och ändra tid igen, eftersom halv 10 på
fredag har vi bild
, jag har börjat gilla bilden. just nu håller jag på att ritar
av en bil. aja, nu blabblar jag igen.

onsdag betyder också OP hela dagen, vilket är ganska skönt ibland.
speciellt när vi är i metodrummet, sängarna är sååå sköna!
jag skulle gärna vilja ha en sån säng, men dom kostar 30-40 tuuusen.

efter att skolan hade slutat så åkte jag ner på stan med linnea.
jag behöver en ny tröjja, en smal långärmad. lite svårt att förklara,
men jag vill iaf ha en sån. jag behöver också ett par jeans (helst två).
men jag hittar aldrig några som sitter bra. suck! jag åkte iaf hem med
14,25 bussen och när jag kom hem så övningskörde jag ner till kiosken för
att köpa bakplåtspapper. jag måsta ju baka mer chokladrullstårta eftersom
den jag bakade här om dagen redan tagit slut.

det var ju igentligen meningen att jag skulle vara med min älskade♥ idag,
(som jag inte har varit med sen i söndag) men han är ju tyvärr sjuk.
så han kommer hit imorgon istället (om han inte blivit sämre då).
men det hoppas jag inte! för jag saknar hans underbara pussar.


jag är riktigt sugen på en stooor kvällsfika som skulle innehålla:
juice, te, rostade mackor, ägg, fil & flingor, kaviar, gurka, mackrill och hårdmacka.
men vem orkar äta så mycket?
det blir kanske en macka och lite te, jag har köpt ett underbart gott te!
men tyvärr är jag inte hungrig, så vi får se hur det blir.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0