det bättrar sig



den här börjar se bättre & bättre ut.
fortsätt läs min blogg och lämna gärna några kommentarer innan ni går.
ni kan även fråga saker om ni vill det, det är alltid kul att få kommentarer.



för övrigt så längtar jag efter min underbara pojkvän som just nu befinner sig i en soffa i stockholm hos sin pappa och hans familj. och imorgonkväll ska jag, joakim och jörgen (min bror) bowla inne i stan. jag funderar på att åka in och köpa ett par jeans (iaf leta ett par), men tror det får vänta eftersom jag har gått upp i vikt nu. så det kanske blir bättre att vänta lite och köpa ett par jeans senare annars kommer jeansen bli stora igen och det hatar jag!

nu ska jag bädda ner mig i en tom säng och kika på riverside innan CSI börjar.
godnatt på er.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte börja med dagens outfit? tycker du brukar ha schysst stil :)

2009-10-27 @ 12:22:40
Postat av: linda runnfors

jo, det skulle jag kunna göra.

men bara om du talar om vem du är (:

2009-10-27 @ 13:00:57
URL: http://liindarunnfffors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0