bowling

ja, som sagt så åkte vi in till stan vid 6tiden, efter att vi hade lämnat av mamma så åkte vi till Ö&B och jag hittade äntligen det jag skulle köpa åt mamma!!! så nu har jag slagit in ett litet gulligt paket åt henne som hon ska få då hon firas på lördag, men hon fyller igentligen år nästa tisdag. :}




efter det så var det 30 minuter kvar tills vi skulle bowla ungefär, så vi åkte till jörgen en sväng. sen tog vi hans bil till bowlingen. och det var som vanligt kul att bowla även om jag kom sist ;) man borde bowla oftare, synd att det är så dyrt bara... iaf, så åkte vi ill jörgen efter bowlingen igen. satt och muppa oss som vanligt. innan vi for hem så tog vi ett varv runt stan och på gretas för att se om det var några folk ute. och självklart så var peder där (!) och även mathias & niklas. och jag fick äntligen svar av niklas. jag ska ju ta hål i tungan när jag fyller 18 och hans mamma håller på med sånt. 150 kr, det är billigt!! nu lääääängtar jag! iaf så har vi nästan nys skommit hem. jocke ligger och tittar på tv medans jag sitter här. vi ska mysa ner oss i sängen om en stund och titta på andra avenyn (:


 
tryck på bilderna för att få dom större.
bilderna är knäppt med telefon och vi stog inte still när dom knäpptes.
det är därför dom blev så suddiga tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0