behov av hårförlängning?

jag har clips här hemma som jag vill bli av med. för er som inte vet vad clips är så är det en sorts hårförlängning som man kan sätta dit och ta bort exakt när man vill. man kan använda det ända tills det blir slitet. håret jag har är 1B rakt svart (det går att färga om håret), som ni ser på bilden. håret är helt oanvänt. det är 140 cm brett och 48 cm långt. jag har också 5 st spännen som man måste ha till håret för att kunna sätta fast det i sitt riktiga hår. det är väldigt enkelt att sätta dig. jag kan förklara hur man sätter dit det, men det gör jag bara om någon hör av sig och är intresserad.

jag vill ha 450 kr för håret.
vill ni dessutom ha spännorna med så vill jag ha 500 kr.
när jag köpte håret så kostade det 650 kr och spännorna 10 kr st.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0