7 underbara månader ♥

igår hade jag bild som första lektion och efter det skulle jag ha matteprov men jag fick ta det efter lovet istället så jag och linnea gick ner och hade mer bild! jag ligger först i bilden ;) vid hal 12-12 gick vi och åt. efter lunchen hade vi data men våran lärare är så knäpp så halva klassen bestämde sig för att skippa den lektionen, men fan heller. gu så arg jag blev! iaf, så åkte jag, julia och linnea ner på stan men linnea åkte upp till skolan nästan på en gång. så jag, julia och hennes kompis gick till skutan och fikade medans jag väntade på att älsklingen skulle komma hem från sthlm. vid kvart i 4 kom han till stan, så vi fick vänta ett tag med att ta bussen hem.

när vi kom hem till joakim så duschade han och gjorde sig klar och efter det så åkte vi hem till mig så jag kunde hämta lite saker sen åkte vi till gnarp och där bjöd älsklingen på pizza (eftersom vi firade 7 månader, jag älskar dig så mycket joakim! ♥) sen åkte vi runt lite för att vänta på att amanda skulle höra av sig och säga att hon var hemma. medans så träffade vi carro och kikki en sväng. när vi kom hem till rickard och amanda så satt vi och kikade på idol sen åkte vi hem och somnade rätt tidigt.


vi vaknade vid 10 ungefär imorse, gick upp och åt frukost vid 12 nångång men ligger fortfarande kvar i sängen. det har varit en underbar morgon! jag har ingen aning om vad som händer idag, det väntar att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0