21/10-09

skolan som vanligt idag, haft OP hela dagen. och det är ganska så långtråkigt, fast jag och andrea var klar med allt så vi fick sitta och spela fia med knuff i 1 timme. och gu vad maten har blivit dålig på skolan! uch och fy säger jag bara. jag har inte råd att köpa baugetter i caféterian varje dag. iallafall så är jag hos älsklingen nu, och jag känner att det var väldigt länge sen jag var här. han har varit hos mig så mycket på den senaste tiden. imorgon åker han till sthlm, men han kommer hem igen på fredag och då ska vi fira 7 underbara månader tillsammans!

nu sitter vi och tittar på 2½ men, det är väl ändå en rolig serie. vi tänkte spela monopol med mia (jockes mamma) men hon är ute och går med lexus just nu så vi får se om det blir av när hon kommer tillbaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0