vaccinationsspruta

idag tog jag  på skolan, det kändes knappt och det hände inget för mig. men andra blev lite dålig och svimmade. och självklart när jag sätter mig på bussen för att åka hem så blir jag alldeles yr och spyfärdig.. det blev lite bättre när jag kom hem och stoppade några mackor i magen. direkt efter så lagade jag mat för att älsklingen var på väg och han var jättehungrig så jag var gullig och lagade mat åt honom (: annars låg vi bara i sängen, satt vid datorn, kikade på tv och myste. vi åkte även till kiosken och köpte lite godis också. det var ju igentligen meningen att viktor skulle komma och titta på skräckfilm med oss men han dök aldrig upp.

älsklingen åkte hem vid 21.00 och just nu sitter jag och gör en uppgift som vi fick istället för prov, sånt gillar jag! vi ska göra ett bildspel i powerpoint på 7 sidor och jag skriver om Akon ♥
vi får se imorgonbitti om jag åker till skolan men jag skulle tro att jag stannar hemma imorgon och försöker att inte bli sjuk.


just ja, jag har ju även varit på stan och shoppat lite med linnea idag. inhandlade en till sån där tröjja som jag köpte i förrgår fast en svart också köpte jag ett linne. och tyvärr så hittade jag inga jeans. tror ni att jag blev förvänad? nej, inte ett dugg!



här är min första sida på min powerpoint-uppgift.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0