torsdag 26/11, tatuerat mig.

idag slutade jag 2 timmar tidigare för att jag skulle ner till glysis till sjukgymnasten för att undersöka mina fötter. och tydligen så har jag bananfötter. haha. iaf, så följde ju min kusin med mig dit och jag följde med henne hem efter eftersom det bara tog en kvart att kolla fötterna. och hemma hos henne väntade en nybakt ckokladkaka, mumma!

efter ett tag gick jag till öb och där mötte joakim mig. sen for vi till systemet för att hämta pengar hos mamma sen till banken och sen vidare till niklas. och JA, det gjorde ont att tatuera sig! jocke tatuerade sig före mig men satan vad närvös jag blev och mina ben levde sin egna lilla värld.
jag har tyvärr ingen bild nu eftersom jag fortfarande har plasten  på, men det kommer säkert en bild imorgon (:
nu ska jag äta något litet sen sova, sova, sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0