torsdag 12/11

vaknade brevid älsklingen imorse, alltid lika underbart! även fast han åkte så tidigt och inte kunde mysa något innan :/ iaf så var det skola som vanligt. först hade jag OP i 2 timmar, det måste jag verkligen plugga på, prov nästa vecka. efter det så skulle vi ha matte men våran riktiga lärare var sjuk så vi hade en annan lärare och samtidigt var det typ en kosnert inne i aulan så vi fick gå dit och titta på den istället för att plugga mate om vi vela (: fast halva klassen stannade kvar och jobbade... sist hade vi engelska och svenska. linnea åkte hem på luchen, hon har 40 graders feber :/ krya på dig gumman! ♥ när vi sluade så promenixade jag & stina ner på stan, vi stannade även på öb för att köpa lite godis. sen tog jag 29an hem till älsklingen.

just nu sitter vi hemma hos mig, jag måsta hem en sväng för att hämta akon-uppgiften som ska in imorgon. vi ska strax åka hem till älsklingen igen och jag ska sova där, igen! lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0