tisdag, 3/11-09

skola som vanligt idag, orkar inte skriva om den.. men efter skolan så åkte jag och älsklingen till harmånger för att ta bilen till sundsvall. älsklingen skulle lämna vinterdäck till killen som köpte hans förra bil. och jag passade på att köpa ett par skor och lite kattsaker. bland annat kattsalami som hon älskade! när vi var klar så bjöd jag älsklingen på middag, det blev max. vi hade även rabattkuponger på max, men tror ni att jag kom ihåg att använda dom? nej, självklart så kommer jag på det precis när vi var på väg till bilen för att åka hem.. iaf så har det varit en underbar dag tillsammans med älsklingen! :}

jag förstår inte hur folk kan sjunka så lågt. vart är världen på väg? den rasar. är det fel att låta mig få leva mitt eget liv? ni ska då fan inte lägga er i mitt liv, för det är underbart!


här är mina underbart sköna nya skor! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0