tisdag, 17/11

tisdag idag, vilket betyder sovmorgon till kl 10.10 så jag tog 09.20 bussen till skolan imorse. men när jag väl var i skolan så var jwan sjuk idag IGEN. så vi hade ingen data och ingen matte så vi började kl 12.40 idag. gu så less jag blev! det borde finnas någon länk på bromansidan om vilka lärare som är sjuka så man vet INNAN man kommer till skolan. för jag menar, det är ju jätteroligt att sitta i skolan hur länge som helst. och det finns sååå mycket att göra..

aja, då vi väl började så hade vi OP, tog pulsen osv på varandra. gjorde även några olika stationer vid sängarna, och det gick väl bra! eller hur stina & rebecca? ;) haha.. sen så sket jag i svenskan och tog halv 4 bussen hem till harmånger istället. jag kände att det var viktigare att åka hem och plugga till provet vi har imorgon vilket kommer gå åt pipan. det käns inte alls nå bra.
aja, känns som att jag inte har tid att sitta här. jag borde plugga, men känner ändå att jag inte kommer klara det eftersom det är första gången jag läser igenom det vi har på provet idag. och det var inte alls länge sen vi fick reda på att vi skulle ha prov. så vi får se hur det går med den saken..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0