söndag 29/11

arnström kom förbi en sväng igårkväll så jag bjöd han på en kopp kaffe och rulltårta som jag har bakat (: efter det for han hem sen kom han och hämtade oss vid halv 12 ungefär, så for vi till hudik och snurra. kom hem vid 4 inatt igen så vi sov till 12-halv 1 idag också. så hoppas man kan somna lite tidigt ikväll iaf!
idag har vi inte gjort så mycket, bara legat i sängen, suttit vid datorn och tittat på tv. vi tänkte åka till folkets hus på julmarknaden men vi struntade i det. vi tittade på en film nyss som gick på disney chanel, 'cheetah girls 2', men hann tyvärr inte se klart hela för maten blev klar när det var 20 minuter kvar av filmen. och den finns inte att ladda ner.... typiskt!

ikväll går filmen 'mitt stora feta grekiska bröllop' på 4an, så jag tänkte titta på den innan jag somnar. nu sitter joakim och tittar på 'south park', vilket jag hatar! så det blir väl att jag sitter här en stund till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0