söndag 22/11

det finns inte så mycket att säga om denna dag. babe och jag har bara legat i sängen hela dagen och chillat. vi har tittat klart på 'crank 1' som vi somnade ifrån igår också tottade vi på 'crank 2' efteråt, vi har även tittat på den nya wallander 'läckan'. skitbra! sen var det mat, korvstroganoff med ris. efter att vi hade ätit så kikade vi på en film som handlade om 50 cent. den filmen var kanonbra! och gu vad bra han är på att sjunga! filmen hette iaf 'get rich or die tryin'.

jag ska försöka sova tidigt ikväll trots att jag sover själv ikväll :( älsklingen åkte för en stund sen. det känns tomt. vi har ju inte sovit utan varandra på 2 veckor nu. men det går säkert bra ändå.
han har redan börjat smsa och han saknar mig redan. gullig pojk jag har!
innan jag somnar ska jag kika på riverside.

50 cent- candy shop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0