söndag 15/11

idag har det inte hänt så mycket. vi vaknade vid 10-11 tiden, åt frukost sen spelade vi wii ett bra tag. sen gav vi upp och jag satte mig vid datorn medans baby la sig i sängen och spelade lite tv-spel. ungefär mitt på dagen åkte vi ner på ica och köpte lite gotta och sen hem till wii igen. och jag kan ju lova att jag har träningsvärk i armen!!! nu sitter jag här igen fast nyduschad och älsklingen har spelat mer tv-spel men just nu står han i duschen.

när han är klar i duschen så ska vi mysa ner oss i sängen, mysa, äta lite gotta och kika på antligen 'här med förklarar jag er chuck and larry' eller 'heartbreak hotel'. han har inte riktigt bestämt sig vilekn han vill se än så det återstår att se vilken han väljer.
aja, nu säger jag godnatt och hoppas ni har haft en bra helg!
det har iaf jag, har ju tillbringat hela helgen med älsklingen vilket är underbart! ♥

Kommentarer
Postat av: cicci

Okej men det ska ju gå och fixa :)

2009-11-16 @ 13:09:05
URL: http://ciciliajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0