onsdag 25/11

sitter hemma hos joakim har har just skrivit ut några tatueringsbilder eftersom jag och joakim ska tatuera oss imorgon. jag både längtar och gruvar mig! det kommer ju säkert göra superont men samtidigt så får man ju inte lida så mycket igentligen, eftersom man ska ju ha tatueringen i hela sitt liv medans man lider i 1 timme + lite mer. det gör ju ont dagen efter också. men jag hoppas att det ska gå bra (:
jag har hittat några fler tatueringar så nu kan jag inte bestämma mig för vilken jag ska göra imorgon poch jag tänker inte visa er vilka jag ska välja mellan, för det får bli en överaskning tills jag har fått en bra bild på min alldeles egna tatuering (:

nu är det bara en månad kvar tills det är julafton, en månad och en vecka tills det är nyår och en månad och 3 veckor kvar tills jag fyller 18.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0