onsdag 18/11

imorsen klev jag upp vid 07.15 ungefär, gjorde iordning mig och sen gick jag till bron och hoppade på bussen. imorse åkte jag 30ian, tycker mycket bättre om den även fast det tar 1000 år att åka den. men det är så otroligt mycket folk på 29an så man får typ knappt plats att sitta .-.
iaf så hade vi OP hela dagen vilket vi har alla onsdagar. vi hade även prov idag, på sista lektionen. men det gick ju skit eftersom att hon inte ens har gått i genom hälften av vad som var med på provet.

iaf så kom mamma & pappa och hämtade mig på skolan när jag slutade sen for vi ner på öb, dollar och lidl sen tog jag över ratten och körde hem (: hörde ni, jag har varit hemma i STOCKA idag, utan joakim. när jag kom hem så packade jag lite, åt och satt mig vid datorn en snabbis för att föra över lite saker om min USB. sen väntade jag bara på att mamma skulle sy klart mitt hår, så nu har jag långt hår igen :) när hon var klar med det så skjutsade jag henne till måsen eftersom hon skulle städa där idag sen for jag till kiosken och postade en sak (: sen for jag hit till harmånger till älsklingen.
om en stund ska jag hoppa in i duschen sen blir det nog mys och tv-tittning.


jaja, jag vet att jag lovade en ny bild på mitt nya fina hår :D men det får bli en 'gammal' bild just nu. jag har inte knäppt någon ny bild än heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0