onsdag 11/11

gårkvällen var helt underbar. jag var med min älskling och vi satt och myste under en filt i soffen hela eftermiddagen/kvällen. först kikade vi på riverside sen andra avenyn och efter det så tittade vi på 'little man' som gick på tvn. brasan var även tänd och älsklingen gjorde te åt mig. det var otroligt mysigt iaf! och ännu nästa lördag 21/11, då ska han bjuda mig på bio (: gulligt va? vi ska se 'new moon', längtar!

idag var det skola som vanligt och jag har sovit här hos min älskling sen i måndags, ska även sova här inatt. iaf så åt jag frukost med linnea när jag kom till skolan och vi hade OP hela dagen idag, slappt som tusan. efter skolan följde linnea med mig till ö&b för att jag skulle köpa en big påse (450g) ostkrokar, smaskens! sen promenixade vi ner på stan, genom guldsmeden och fyren sen vidare till busstationen för att ta bussen hem. när jag kom hem så spelade jag lite kort med pappa sen duschade jag. vid halv 5 började jag laga mat så att den skulle stå färdig på bordet när älsklingen kom. efter att vi hade ätit så la vi oss och tittade på 'rånarna' som vi tydligen hade sett här om dagen (fast jag hade glömt bort det). sen låg vi bara och prata och nu ligger jag i christians säng och skriver här medans älsklingen ligger brevid och spelar lite tv-spel. vi ska strax gå och sova. imorgon är det skola och älsklingen har praktik, suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0