onödigt

eftersom att jwan var sjuk igår så tänkte jag stanna hemma idag eftersom att vi hade bild imorse i 1 timme sen skulle vi ha jwan resten av dagen. men det var ingen som visste om hon skulle komma eller inte. men jag for till skolan ända. har varit vaken sen kl 6 eftersom att älsklingen klev upp då..

och när jag kom fram till skolan så fick jag reda på att jwan var hemma och var sjuk ändå. så det var ju ganska onödigt att åka hit. jag kom hit 08.40, lekitonen började 09.20 och slutade 10.30, KUL! nej..
jag ska iaf ta 12.15 bussen hem till älsklingen sen vänta på att han kommer hem sen far vi hem till mig.

nu måste jag dra,
kanske skriver mer senare idag.

Kommentarer
Postat av: cicci

Ja men det kan jag göra :) vad vill du ha hjälp med då?

2009-11-13 @ 16:05:32
URL: http://ciciliajonsson.blogg.se/
Postat av: cicci

Ja men det kan jag göra :) vad vill du ha hjälp med då?

2009-11-13 @ 16:05:34
URL: http://ciciliajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0