måndag 23/11 ♥

jag har typ inte rökt på 2 månader.. det känns väldigt skönt men ändå tomt ibland. men jag känner mig väldigt duktig!
också är det min & joakims 8 månaders dag idag, så säg grattis (:
skola som vanligt idag, efter skolan gick jag, joakim & viktor ner till frasses där dom åt sengick vi på öb för att älsklingen skulle köpa snus, sen satt vi bara och väntade på att bussen skulle komma. när vi kom hem till mig så åt jag plättar också har ju skolkatalogen komme så jag kikade genom den också :D man ser lika cp ut varje år.
nu ligger vi bara och tittar på tv, jag ska snart packa lite sen skjutsar pappa oss till joakim, eller det blir nog jag som kör.



jag älskar dig min joakim walther ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

hallå, du vet att man kan vänta hemma hos oss på bussen oxå va??????

2009-11-23 @ 20:48:58
Postat av: ida

grattis, både till 8 månaders och till din rökning :) great!

2009-11-26 @ 22:17:16
Postat av: linda runnfors

sara: jo, jag vet. men det känns dumt att komma in i några minuter bara.

ida: tack så mycket =)

2009-11-26 @ 22:24:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0