måndag 16/11

godkväll.
ännu en dag att vakna upp brevid älsklingen, eller rättare sagt. det är han som vaknar upp brevid mig eftersom att han redan har åkt till skolan när jag ska kliva upp. ja, skolan var som vanligt idag. hade idtorr, och var med!! spelade innebandy, fyfan vad jobbigt det var! men jag är glad att jag var med, jag var med förra gången också. jag har börjat tagit tag i det här med idrotten tror jag. jag har aldrig tyckt om det och jag har nästan jämt (under alla år) 'glömt' idrottskläderna hemma bara för att jag inte har velat varit med. men det är ju bara att vara ombytt så har man ett G (y). aja, nog pratat om idrotten. när idrotten var slut så gick jag in till skolan och pussa på min älskling som hade suttit och väntat på mig. sedan gick vi till bussen i regnet(..), tog bussen ner på stan och köpte hårfärg sen for vi hem. när vi kom hem till harmånger så åt vi sen for vi hem till stocka för att jag skulle hämta lite kläder sen for vi tillbaka hit och då färgade jag mitt hår.
så nu är jag svarthårig igen (bilder kommer kanske om någon dag, fast ni har ju sett mig svarthårig förut), precis som jag vill ha det! fast jag skulle ju vela att det var längre men jag har löshår hemma som jag kanske börjar använda igen, ska be mamma sy fast spännerna (:

just nu ligger älsklingen i sängen och spelar tv-spel, men han ska strax gå och duscha så jag passar på att skriva lite här. så om en stund ligger vi i sängen och myser! :} skola imorgon, även älsklingen har det (: fast sen har han praktik onsdag & torsdag men inte fredag :D för då har han nationella så han måste vara på skolan då!



nu längtar jag tills på lördag då jag & baby ska se denna film (:
någon mer som vill/ska se den?

Kommentarer
Postat av: Erika

Ohh jag ska se den på fredag :D !

2009-11-17 @ 15:00:12
URL: http://eriikabygren.blogg.se/erikabygrens
Postat av: linda runnfors

jaha, vad kul (:

2009-11-17 @ 17:35:42
URL: http://liindarunnfffors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0