lördag, 21/11. bio med älsklingen

jag och joakim sov till 12 idag, otroligt skönt! vid halv4 åkte vi till lingarö fira lillgrabben som hade fyllt år. vi kikade även på deras buss som dom har köpt. mycket trevligt där, satt och pratade lite, drack vin och åt tårta. sen vid 6 åkte vi in mot stan eftersom jag och älsklingen skulle gå på boi, new moon. den var inte lika bra som jag trodde den skulle vara men det var bra, fast lite seg. iaf, när den var slut så åkte vi några varv runt stan men det var lika dött som vanligt. eller vi va upp på håsta en sväng och hälsade på viktor som var på fest och drack som vanligt.

vi kom hem för en timme ungefär och vi har inte gjort något alls. vi ska strax lägga oss i sängen, mysa och titta på en film. baby vill se 'crank' och jag vill se den nya wallander, 'läckan'. så vi får väl se vilken av dom det blir.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0