ja, då var..

..helgen slut. trots att jag hat haft långhelg (onsdag-söndag) så är jag dötrött! joakim åkte hem för en stund sen. jag har bara hunnit duschat och nu sitter jag här och skriver medans jag tittar på 'skruva den som beckham' som går på tv400.
tidigare idag har det varit full rulle här. vid 12-tiden kom jana, göran, tobias, dennis, maja & jörgen på besök eftersom det är farsdag idag. jag tycker att det borde finnas en dag som skulle kallas för 'barnsdag' eftersom det både finns farsdag och morsdag. det är ju orättvist! iaf så har jag bara varit hemma, fikat och ätit idag. eller jag och älsklingen tänkte åka till farmor och farfar en sväng senare på kvällen men dom var inte hemma så vi for till lennie en sväng istället. när vi kom tillbaka hem till mig så myste vi lite sen for älsklingen :/

igårkväll åkte vi in till stan vid 8tiden, viktor ville ha skjuts in till stan så vi passade på att skjutsa in honom eftersom vi ändå skulle hämta mamma senare på kvällen.  efter att vi hade lämnat av honom så for vi till min bror och var där en stund sen åkte vi ner på gretas och där träffade vi arnström och mathias som satt i bilen och tittade på film 'män som hatar kvinnor' (mathias hade med sig hans dator). så vi satt där i 2½ timme och tittade på filmen sen vid halv 2 ringde mamma och ville ha skjuts hem. åh gud så skönt det var att komma hem, lägga sig i sängen och sova!


just det, min arm har slutat värka. jag har inte ont längre!
äntligen kan jag ligga riktigt i sängen! :}

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0