freeeeeeeeeedag

jaha, då var det fredag igen. veckorna går snabbt nu, nästan för snabbt!
julen är snart här och det är fortfarande +grader ute och ännu ingen snö. jag hoppas det kommer iaf lite innan jul, det blir så tråkigt med gröna jular...

älsklingen börjar ju tidigare än mig så han for tidigare än mig imorse och jag åkte med mia till bussen och när jag kom till skolan åt jag frukost. första lektionen var bild, och jag hatar min bild som jag håller på med just nu. vi ska rita ett ansikte men jag har suddat så många gånger så papperet har fått skavsår så det ser skit ut :/ iaf, efter det hade vi en lång mattelektion sen lunch. det var fisk & potatis idag!
sista lektionen var det data, och den slutade nyss men jag sitter fortfarande på skolan och väntar på joakim som slutar vid 2, halv 3. suck, jag hatar att vänta!

ikväll är det idol, undra vem som åker ut. jag vill nästan att Calle ska åka ut. inte för att jag vet varför, han sjunger bra men dom andra 3, Mariette, Erik & Tove har varit och är mina favoriter!

jag sov otroligt dåligt inatt pga min tatuering. det gjorde ont att ligga på sidan, (eftersom tatueringen är på sidan av magen) och jag brukar oftast ligga på sidan. så jag vaknade flera gånger inatt och vaknade även kl 6 imorse av väckarklockan och trodde att det var jag som skulle kliva upp, men det var det ju inte. det var min kära pojkvän.. så det var bara att somna om igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0