fredagkväll 27/11

efter skolan åkte vi först hem till joakim, åt och sånt där. sen senare på kvällen åkte vi hem till mig. när vi kom hem till mig la vi oss i sängen och väntade på att idol skulle börja, viktor kom en sväng han också.
mariette åkte ut från idol igår tråkigt nog! men tove är ju fortfarande kvar, och hon ska vinna hela skiten! det ska stå mellan tove och erik i slutet tycker ja, då kommer det bli en tuff match!
vid 23.00 när idol var slut så kom arnström och hämtade oss också åkte vi till stan, han fick även böter. jävla idiotpoliser! vi for runt och sjutsade folk hela natten tror ja. kom hem vid 4, men jag somnade på vägen hem, vid via ungefär. sen blev det sängen på en gång när vi kom hem!!

jag vaknade vid halv 1 idag, åt frukost och nu sitter jag här. joakim sov lite längre. ikväll har jag ingen aning om vad som händer, hör av er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0