fredag 20/11

det blev en kort skoldag idag, slutade kl 12. och då for jag & joakim till iggesund för att skjutsa markus & stefan till stan sen efter det så åkte vi till delsbo för att hälsa på richard, madde & saga men vi hann inte träffa madde så länge för hon for och jobbade. men saga var på bra humör, oh gu så söt hon är lillgumman (: vi var där till 5 typ, sen for vi in till stan, hämtade biobiljetterna tills imorgon också for vi till lidl en snabbis och handlade lite. vi handlade även mat och sånt när vi var i delsbo. och hemma väntade en hungrig mamma så vi gjorde iordning maten på en gång när vi kom hem, och det blev tacos!

sen har vi bara legat i sängen och kikat på idol och en film som gick på tv1000, 'livet är en schlager'. - den filmen är helgrym, jag älskade den! iaf så åkte reza ut från idol och erik fick stanna kvar. YES säger jag bara. äntligen!
idol börjar bli riktigt spännande. nu är dom bara 4 stycken som är kvar och jag undrar vem som vinner. jag tycker calle ska åka ut nästa gång, sen erik och sen ska det stå mellan mariette och tove.
men alla 4 år så otroligt duktig på olika sätt.



cool brud ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0