sista november

när jag satt på bussen på väg till skolan imorse så mådde jag inte ett dugg bra, var spyfärdig och allt. men när jag kom fram till skolan och hade ätit lite frukost så mådde jag mycket bättre (: jag slutade 13.15 idag ungefär. eller igentligen så skulle jag sluta kl 15.00. vi hade idrott, skridskor, nere på glysis. men jag har inte stått på ett par skridskor på flera år och om man inte skulle vara med på det så måsta man gå ut och gå (och det regnade ute), så jag struntade i idrotten denna vecka så jag smsade milla och frågade vad hon gjorde och hon slutade nästan då och ville fika med mig så joakim skjutsade ner oss på stan på hans rast. på fikade på dackås, underbart goda negerbollar och underbart att träffa och umgås med milla igen!
vi funderar även på att hitta på något i helgen. det var sååå länge sen jag var med någon vän, utan joakim, så det ska nog bli roligt. och vi funderar även på att dricka vilket jag inte har gjort på ett halv år ungefär.. så det läre bli en billig fylla iaf ;)

vid 4 ungefär så kom joakim ner på stan och hämtade mig och skjutsade hem mig. jag har inte gjort något sen jag kom hem. bara suttit här, tittat på tv och slagit in min första julklapp iår. jag köpte en julklapp till joakim när jag och milla gick på stan. ska troligen köpa en till imorgon eller någon annan dag i veckan.
jag ringde farmor nyss, hon och farfar kommer hit om en stund och fikar med mig och mamma. vi spelar nog även lite kort. vi brukar spela bingo (med en kortlek) när vi hälsar på varandra.



joakims julklapp. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0