måndag, 2/11-09.

imorse vaknade jag ensam, det är alltid lika tråkigt! jag längtar tills jag & joakim kan köpa en egen lägenhet och bo tillsammans. det vore underbart just nu! iaf så var det ju skola idag.. tråkigt som vanligt, men det gick bra. först hade jag matte sen engleska och svenska. sista lektionen hade vi idrott men den var jag inte med på. vid halv 3 åkte jag, älsklingen och viktor ner på stan där jag köpte ett nytt och större minneskort till min telefon och en underbart skön tröjja. när jag kom hem så åt jag några mackor sen övningskörde jag lite.

kl halv 8 bosatte jag mig i sängen, glaet skönt! just nu tittar jag på 2½ men och pratar med älsklingen på msn. jag tittar även på kläder på gina tricot på internet. och gissa om jag hittar underbart snygga kläder!? det skulle inte sitta fel att vinna lite pengar nu...



här är tröjjan jag köpte idag, hur skön som helst! jag hade inte svårt för att bestämma mig när jag skulle köpa den. antingen grå, svart eller vitt. så älsklingen fick bestämma åt mig och då blev det den där gråa :) jag hade ju tänkt köpa ett grått linne också, men det fanns inte min storlek..


tryck på bilden för att få den större.
dom där jeansen ska jag prova på onsdag (tror jag), och jäklar om jag inte får på mig dom.. för dom där vill jag ha! jag har knappt nå jeans, så jag bara måste kunna ha dom..
bilderna är hittad här.


nu ska jag krypa ner i sängen och kika på riverside, längta tills på torsdag och tänka på älsklingen vilket jag gör jämt, men ändå. imorgon har jag sovmorgon till 10.10. antingen så måste jag ta 8bussen eller så har jag tur och får åka med inger vid 9tiden :} forsätt läs min blogg & lämna gärna ett spår av er innan ni går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0