första november

igår när vi var påväg hem till joakim i harmånger så åkte vi till robert före för att han hade fest. och precis när vi kom dit ville han ha skjuts till brytte så vi skjutsade han dit fram och tillbaka. när vi var tillbaka till harmånger så åkte vi till joakim en sväng sen vidare till sundsvall för att hämta christian. och precis när vi kom dit så blev det världens bråk så vi for därifrån på en gång. precis då vi åkte därifrn kom polisen... så vi for först till gnarp, släppte av chrille, markus & anna sen for vi hem till joakim. och vid 1tiden skjusatde vi mats-erik (joakims morbror) till ilsbo sen for vi hem och sov! å gu så skönt det var att lägga sig i sängen då.

idag låg vi ganska länge sen gick vi upp och åt lite frukost sen la vi oss i sängen igen! efter en stund åkte vi till gnarp och hämtade christian. dirket när vi kom hem ungefär så åkte vi till hudik för att vi tänkte äta middag på sibylla men det var tyvärr stängt så vi åt på frasses istället. mätta och belåtna åkte vi hem och jag & joakim spelade lite wii sen la vi oss i sängen och myste lite innan jag skulle åka hem. vid halv 9 unegfär kom pappa och hämtade mig, jag körde hem.

just nu ligger jag och tänker på att lovet är slut och det är skola imorgon.. usch & fy! fast det är ju bara några veckor kvar sen är det JULLOV, vilket betyder julafton! det är redan november. tiden går så snabbt. och bara 2 månader kvar tills januari :}


Kommentarer
Postat av: Markus

Tack så mycket för skjutsen!

2009-11-01 @ 23:24:13
Postat av: linda runnfors

det är lugnt (:

2009-11-01 @ 23:32:09
URL: http://liindarunnfffors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0