31/11

kaffet stog klart och det var framdukat på bordet när farmor och farfar kom och som vanligt så var det roligt att få besök utav dom. jag vann på bingon, 35 kr ;) jag tror att jag har förklarat hur vi spelar förut? vi spelar iaf med 50öringar och kronor, så 35 kr är mycket att vinna =)

åh, nu blir jag galen på tatueringen! den bara kliar hela tiden!!! och man vågar inte riktigt klia tillbaka heller.. tänk om färgen skulle försvinna helt? ;o nej, det vill jag inte riskera.
nu ska jag bädda ner mig i sängen, titta på riverside och sova. jag har en liten sovmorgon imorgon, så jag åker med inger (mammas kompis) in till stan. det går ju så jäkla dåligt med bussar, så jag har tur att jag har inger! annars hade jag fått suttit på skolan och väntat i en timme och 40 minuter.. det är ju inte så roligt.

nu är det bara 44 dagar kvar tills jag fyller 18. jag längtar väldigt mycket samtidigt som jag är närvös och stressad. körkortet gör mig stressad!
inte för att man måste skaffa körkortet på en gång man fyller 18, men jag vill ha det så fort som möjligt.

nää, nu måste jag leta lite kläder och lägga mig i sängen.
godnatt allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0