stan, tascha & broman

det blev inge skrivade igår eftersom jag inte var hemma.
så det kanske blir lite mycket nu...

igår åkte jag in till stan med 2bussen för att jag skulle sova hos tascha. vi var på stan ett bra tag, sen for vi hem vid 5 tror ja. tittade på tv & film och bara slappade. blev även en hel del godis.. usch! finns inte så mycket mer att säga om denna dag förutom att jag vill döda greger i andra avenyn! fyfan vad jag hatar honom. för övrigt så är andra avenyn den bästa serien ever.

jag vaknade vid 7 imorse, gjorde iordning mig, åt frukost och gick till broman vid 8. och precis efter att jag hade rökt så fick jag spykänsla i magen. men ja ville inte spy på broman, så ja höll mig. och tur nog så kunde ja ghålla mig! sen hävde jag in mina saker i taschas skåt och satt och väntade på att hon skulle få rast.. satt mest still, gick en sväng men hittade inge kul folk. sen träffade jag J när han hade rast. sen när tascha gick hem så satt jag och väntade på att cicci & melissa skulle sluta vid 3 så att jag kunde åka ner till stan med dom. cicci åkte hem nästan på en gång. sen gick jag, melissa & tascha till dackås och fikade. mumma på negerbollar. sen gick vi ner till stan igen, och nästan på en gång gick till bussen för att åka hem. även att J följde med mig hem. vi gjorde inte så mycket mer att kikade på en film och åt mat.. sen for han hem :(

nu sitter ja och pratar med J i telefonen, men han ska snart åka till stan på korgen!!!!
det blir nog en sen natt ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0