underbara vecka!

det blev inte som planerat. jag skrev tidigare att jag skulle komma hem på fredag, men jag kom hem idag istället. så nu har jag ganska mycket att skriva.

shit, undra vart jag ska börja?
jag vet inte ens om jag kommer ihåg allt jag har gjort.



onsdag;
morgonen började med att jag klev upp 6 ungefär. gjorde mig iordning och for ner till bussen in till stan på broman. jag började kl 8. också var det fislisa som visade oss runt ;) vi fick svetsa och massa annat. det var faktiskt ganska kul!! vi fick sluta kl 11 ungefär. sen var jag kvar på broman till kl 2 då lisa sluta, så åkte vi ner på stan sen vidare hem till henne. hemma hos henne gjorde vi inte så mycket. åt mat, bakade negerbollar, satt vid datorn, kikade på tv och pratade lite strunt (: men det var roligt att vara med henne ändå!! =)

torsdag;
lisa väckte mig vid 7 någongång och då var jag helt dötrött även att hon redan hade klätt på sig och sminkat sig då ;o sen skjutade hennes mamma ner oss på bergsjö. och äntligen blev jag klar med samhälle (Y) så nu har jag enbart engelska kvar att jobba med, förut hatade jag engelska, men nu har jag börjat gilla det! iaf, efter skolan åkte jag in till stan och kikade på lite kläder. hittade 1 tröjja och 1 bh som jag köpte (: sen träffade jag lisa en sväng på stan innan j (♥) kom. när j (♥) kom så for vi hem till honom. vi hann inte mer att äta mat innan johnny ringde och frågade om vi ville följa med honom till stan för att han skulle köpa en såg ^^ så vi var snäll och följde med, hade ändå inget bättre för oss. först åkte vi på öb, sen dollar och efter det så åkte vi till skutan och fikade, mumma! när vi hade fikat klart så ville johnny & j (♥) spela så vi for iväg till några spelautomater och att spela. men dom bara spelade bort massa pengar >< sen kom vi hem till j (♥) vid 10 nångång, sen somnade vi!

fredag;
jag vaknade jättetidigt, har för mig att kl var 5, men jag somnade om. varken jag eller j (♥) orkade kliva upp så vi låg kvar och skippade skolan istället. även att jag hade ont i magen dagen innan, och på morgonen när jag vaknade. men det gick över (: så vi låg kvar i sängen ett bra tag, hela dagen tror jag ^^ det var meningen att j (♥) skulle åka till stan och vara med några kompisar. men det blev inte så. istället låg vi bara och slappade och spelade wii. men senare på kvällen ringde johnny också bestämmde vi att jag, j (♥), chrille & johnny skulle åka till gnarp och köpa nå gotta på statoil. även att vi åkte ner cabbat till gnarp, kallt! också träffade vi starsken en stund. jävla skön grabb! åkte och snurrade lite, sen for vi hem. när vi kom hem så gjorde vi inte så mycket. tittade på tv sen somnade vi,

lördag;
jag vaknade tidigt även idag. jag har börjat gjort det nu för tiden. jobbigt. iaf, så var det meningen att jag skulle åka hem och j (♥) skulle fara till gnarp och vara med starsken, men så blev det inte heller ^^ johnny ringde och sa att han ville ut och åka till sundsvall en sväng bara. så vi bestämme oss för att följa med honom. så vi tog en snabbdusch, klädde på oss och for iväg, men vi orkade inet åka till sundsvall så vi åkte till stan och fikade på skutan istället. sen träffade vi andré och kent som ville ha skjuts till stocka på fest. så vi skjutsade dit dom och precis när vi kom dit så var det 2 stycken som ville ha skjuts till stan så det var bara att åka tillbaka ;P på vägen hem så¨stannade vi på statoil och köpte chips =) sen for vi tillbaka till stocka en snabbis. sen skjutsade johnny hem oss till j (♥). när vi kom hem så tittade vi på film, åt chips med dipp och sov.

söndag;
imorse vaknade jag kl 9 och j (♥) kl 1. ganska tråkigt, men jag låg och glodde tv i väntan på att han skulle vakna. när han vaknade så ringde hans lillebror christian och frågade om vi ville äta på pizzan med honom & julia. och det ville såklart j (♥). så jag åt innan vi gick, jag tycker inte om pizza så mycket. det kan vara gott ibland bara! sen gick vi hem igen, och på en gång när vi kom hem så for vi till stan för att hämta marlene. det blev en extra svänga eftersom j (♥) tycker så mycket om att övningsköra. haha! när vi kom hem så myste vi lite innan pappa kom och hämta mig. när jag kom hem så värmde jag lite mat och nu sitter jag här. senare blir det att duscha, kika på tv sen sova.

det blev mycket åkande med johnny i helgen har jag lagt märke till, men det är alltid lika kul! tack för en superhelg ni som varit inblandade (:


   
denna vecka har varit som en saga för mig. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0