trötter

det ser ut som att det blir ett lov utan alkohol ändå. för nu har jag planerat morgondagen och förhoppningsvis lördagen. och söndagen blir nog som vanligt, slappdag.

nu har jag absolut ingenting att göra. är fortfarande sugen på något. hatar mig mage. och jag längtar tills nästa månad när jag ska till sjukhuset. hoppas jag får ett svar snart. klarar inte av att vänta. spydde idag, även igår. jag som trodde att det hade gått över. men fan heller.

nu ska jag lägga mig i sängen och äta äpplen och nyponsoppa (det kulle vara gott med glass i nyponsoppan men jag tror inte att vi har nå) och kika på rallybrudar. jag har för mig att den ska vara bra. men när man trot att en film ska vara bra brukar det alltid bli svärtom så vi får väl se hur det blir med det.
nu är jag sjukt trött, fast det beror nog på att jag har sovit för mycket. jag sov ju middag idag ^^ men jag är fan jämt trött, på ett eller annat sett. nu säger jag, eller snart säger jag godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0