trött, väldigt trött.

nu är kl 01.18 och jag måste fan gå och läggga mig nu. mina ögon är så jävla trött så dom orkar knappt vara öppna. ska ju upp någolunda tidigt imorgon. iaf till kl 12. men det klarar jag nog! som sagt så ska jag till stan imorgon, och jag hoppas verkligen att jag hittar nå fint att ha på mig. jag har hittat en skitfin tunica på jack&jones (som jag bara måste ha), men den kostade typ 400 har jag för mig och jag har inte så mycket pengar just nu.. typiskt .-. även att jag måse fylla på telefonen, köpa hårfärg, fika och köpa godis tills på onsdag. fy, nu blev det mycket. men jag hoppas det blir mer. haha, i love to shop.

godnatt allihop.
hoppas ni får en bra natt,
jag kommer nog sova gott inatt iaf. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0