torsdag

jaha, då var det torsdag igen. gud vad veckorna går snabbt.
fast det kan ju bero på att jag har varit hemma hela veckan.

imorse väckte mamma mig och jag frågade vad klocna var. hon svarade "halv 8". då suckade jag och sa "jahaa, då gick min buss för 5 minuter sen". så jag vände mig om och somnade om. vaknade igen vid 9 för att min lärare ringde och sa att hon saknade mig. sen somnade jag om till 1 igen. gud så skönt! jag har inte gjort så mycket mer än att ätit frukost..

nu sitter jag och dricker kaffe och funderar på vad jag ska hitta på idag.
jag vill göra nå roligt. men hallå! jag bor liksom i stocka, så vad finns det mer att göra än att sitta inne? :/
aja, tänker iaf dricka upp kaffet och sedan gå ut och titta om det går att få ihop några fina kort.
jag älskar mnin kamera <3

vad händer i helgen då? det är ju liksom fredag imorgon och jag har ingen aning om vad jag ska göra. på lördag ska jag iaf vara med släkten och stå i baren och servera alkohol för att min bror fyller 30! =)

Kommentarer
Postat av: Jana

Bra låt man får lyssna på när man läser din blogg!

Och du apelsin är surt och INTE bra för din mage!!

Gör lite kolsyrat vatten till bananen det är nog bättre.Tror doktorn kommer att säga du har anorexi när du kommer dit??Men du får behålla godis och chokladbollar?Är det bara när du är hemma du kräks?

Kram och ta det lungt i baren!

2009-03-12 @ 18:41:50
URL: http://janas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0