stan, fika, bowling & fest (?)

jag åkte till stan med 2bussen, tog en fika med tascha. köpte ett par skitsköna mjukisbyxer sen gick jag till mamma och hämta pengar och åt på pastavagnen. sen gick jag till bowlinghallen och mötte jörgen (min bror), maja (hans barn) och tobias (min andra brors barn). det var skitkul att spela, men självklart så vann maja som är snart 9 år. haha! det var bara för att hon hade staket ;) höhö. sen åkte vi hem till göran (min bror) och kikade på tv en stund. sen for vi hem till jörgen. sen ringde frida och ville hitta på något som hon kom och hämtade mig sen drog vi på "fest". aaaasgrym fest, NOT. jag drack typ, hmmm. 10 klunkar öl? alltså, NYKTER! och det är jag fan glad över. synd att jag var så depp bara. men det tar vi igen någon annan dag ;) iaf, så kom frasse och hämtade mig så jag slapp gå ända till busstationen, åkte en sväng med honom och en brud, sen hoppade jag av och tog nattbussen hem.

nu är klockan 02.38 och jag är svintrött! nyss ätit en kvällsmacka och tagit en kvällsrök.
hoppas morgondagen blir som planerat!! =)
godnatt med er.

Kommentarer
Postat av: Jana

Pha och jag som skulle bjuda på mat, men det dög inte??!!Otacksamma varelse!

//Jana(din äldsta brors fru....)

2009-03-07 @ 15:18:07
URL: http://janas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0