söndag, lugn och skön dag.

gokväll på er.
hoppas alla har haft en bra helg, det har jag!

jag vaknade runt 11tiden, låg kvar i sängen ett tag sen gick jag ner och åt frukost och duschade. sen la jag mig i sängen och kikad epå en film och väntade på J (♥) . när han kom så höll jag fortfarande på att kika på den där filmen så vi tittade klart på den, jag gick ner och åt sen gick vi ner till kiosken för att köpa kakor och snus. sen när vi kom hem igen så fikade vi sen tittade vi på en till film. helsjuk film! haha. sen gjorde vi inte så mycket mer.

J (♥) åkte precis hem och jag saknar honom redan!
kärleken är grym.

imogon var det ju tänkt att jag skulle åka till stan med hanna, men så blir det inte. hon ringde för ett tag sen och berättade att hon skulle åka tillbaka hem till söderhamn imorgon. men jag måste in till stan. måste inhandla lite. någon som vill göra sällskap? (:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0