skolan

morgonen var jobbig. vaknade 5 över 7 och kom på att min buss gick om 20 minuter. då blev det väldigt bråttom. så ja slängde på mig kläderna och väckte pappa så att han kunde skjutsa mig till bussen. jag skulle igentligen ha åkt på praktik idag men jag åkte till skolan istället. vet inte varför, kände bara för det... praktiken är så jäkla tråkig så det är inte sant! måste hitta något annat att göra.

iaf så har jag nyss hafr engelska, och ska även ha det i en timme till. nästa lektion vet jag inte vad jag ska göra. orkar inte ha engelska hela dagen men jag har ju bara engelskan kvar att jobba med.. suuck!
då var det fredag och jag har inget att göra ikväll. det käns piss.

måste även säga grattis till frida olovsson som fyller 18 idag.
grattis till dig älskling <3
och hon var så söt i tidningen!

nu ska jag springa ut och röka innan lektionen börjar.
hoppas alla får en bajsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0