rubrik

minuterna känns som evigheter just nu.

igentligen har jag inget att skriva om, men jag har så tråkigt.
dumma vecka, dumma dag, dumma liv. ge mig sommar & lov genast!
ska jag behöva sitta hemma ikväll? (att sitta hemma på en fredag för mig är självmord). jag har absolut inget planerat... och det känns JOBBIGT! allt är jobbigt just nu. det är lunch nu och jag åt 2 hårdmackor och drack en klunt vatten. jag vågade inte äta mera. men som tur var så spydde jag inte upp frukosten jag åt imorse. jag lyckades få i mig 2 mjukmackor och 2 koppar te. (Y) great!

kl 12.00 när lektionerna börjar vet jag inte vad jag ska göra. antingen blir det att jobba sammhälle eller att sätta sig ner och prata med carina. och då föredrar jag att sitta och prata med carina. för jag orkar verkligen inte göra något just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0