praktik, min dag & present

min morgon gick faktiskt bra troligt nog. ja klev upp vid halv 8, klädde på mig och åt frukost. sen var det liksom typ 20 minuter kvar tills jag skulle åka ;S (jag som inte ens brukar hinna bli klar innan jag måste åka). så jag gick ut och satte mig på bron, drack kaffe och rökte. och det där med praktiken, den gick väl bra idag. även att det var min sista dag idag. jag åkte enbart dit för att säga hejdå idag. så nu är jag ledig imorgon för att jag ska leta någon ny praktikplats (iaf försöka hitta någon). men jag har ingen aning om vad jag vill göra. det är sååå svårt. iaf så slutade jag halv 2, då satt jag kvar och väntade på att pappa skulle sluta kl 2. när han slutade så åkte vi och handlade sen for vi hem. sen dess jag jag suttit här vid dumburken och fixat lite med en present åt frida. jag är inte riktigt klar, har knappt börjat. fixar resten på onsdag. hoppas hon blir glad, för det kommer att bli en speciell present (:

ja, som sagt så är jag ledig imorgon. då blir det att åka in till stan sedan sova hos tascha eftersom att jag ska vara på broman på onsdag. jag ska nämligen vara med på OPs lektioner. hoppas det blir kul! efter det ska jag träffa min brors fru också ska hon hjälpa mig med fridas present...

nu ska jag gå ut och röka sedan gå och duscha och fixa lite. sen blir det nog att jag sätter mig vid burken igen.. movie, movie, movie. så kommer nog min kväll att se ut. och det kommer knappast bli en tidig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0