pappa räddade min kväll

nu ska jag berätta om gårdagen.
och dedär med att fredagen den 13de ska vara en otursdag. det trodde jag på i början av dagen. men sen gick allt skitbra! jag ska nog sluta planera dagarna. det kommer ju av sig själv har jag märkt (:

när jag kom hem så räddade pappa min dag! jag frågade om han ville betala så att jag, tascha & kuken kunde bowla. och som tur va så ville han det. så jag gjorde iordning mig och tog 16.30 bussen in till stan. gick en sväng på stan och sen upp till mamma på systemet för att hämta pengar sen tog jag bussen upp till tascha. jag var hos tascha en sväng sen tog vi bussen ner till stan igen för att bowla kl 20.00. kuken vann och jag kom sist. men det skiter jag i. det var kul iaf. sen for dom hem och jag trodde att min kväll var förstörd. men det var fest hos vendel så jag gick dit. sen kom wiken och skulle hämta jocke. då åkte jag, jocke, wiken, niklas & johnny till harmånger för att tanka och titta på en bil. även att vi bytte till johnnys bil. sen åkte vi till stocka igen, sen till harmånger igen och bytte bil ännu en gång, fast denna gång till jockes. sen drog vi in till stan och åkte runt lite. även att vi såg en tjej som satt på tågrelsen och tänkte ta livet av sig :/ men som tur va så var polisen på plats! sen skjutasde vi walle, markus & två tjejer till forsa. sen skjutsade wiken hem oss till jocke. sen slockna vi ganska snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0