övik

imorse klev jag och malin upp vid halv 8nångång, klädde på oss, åt frukost och åkte till bussen. det var skitdrygt att åka dit. åkte vid 8 och var där halv 12 ungefär. också allt jävla babbel och skit på bussen gjorde att man inte kunde somna. men men, när vi väl var där så bytte vi om och gick och badade. det var kul ända tills jag slog huve och fick en bula. det gjorde svinont.. usch. det var mycket roligare på hemvägen än på ditvägen iaf. jao, nu har jag inte så mycket mer att säga om dagen.

måste även tillägga att när vi var ute och badade så skulle malin ut i snön och kliva, så jag var tvungen att följa med. åh, jävlar. det kändes som att benen skulle gå av. det var inte så skönt att gå på snön >< fast det var skönt i nuften knepigt nog ;S höhö!

ikväll vet jag inte alls vad som händer. antingen så blir det att sitta hemma, tråka, se film och sova. men förhoppningsvis så blir det att jocke fixar skjuts hem så att jag kan komma hem till honom och sova där. mysigt värre. me like it.

imorgon, jo. vad händer då? det blir väl att jag är med jocke om jag sover där. annars blir det nog att vara med kikki. även att jag är supsugen som fan. kände att det blev lite för mycket, så nu har jag varit nykter i 2 helger. och det räcker! lite kul måste man få ha. + att det är lov. det måste bara firas. så någon dag i veckan ska jag dricka. det har jag bestämmt.

 
jag                                                                 kikki, angelica & emilia
 
angelica, kikki, jag & emilia                                         jag
 
jag, kikki och lite av emilia                                       malin & jag

Kommentarer
Postat av: Malin

Men Linda, kunde du inte ta när vi stog i vattnet eller nått, jävla tjockmagen blev ju med :D :(

2009-03-05 @ 19:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0