morgondagen

om min morgondag & onsdagen blir som planerat
så kommer det att se ut såhär.


först kliva upp och åka på praktik, sen efter praktiken åker jag in till stan och umgås med tascha, tar en fika på stan eller nå. sen följer jag med henne hem och sover där för att sedan på onsdagen följa med carro till broman och vara med på hennes omvårdnadslektioner. hon trodde att hon hade idrott första lektionen och att dom skulle vara nere på glysis och åka skridskor. det ska bli kul att se (: hoppas jag får följa med nu också! men det lär inte bli nå besvär, jag har ju varit med förr.


nu ska jag packa, krypa ner i sängen, slå på en film och sova.
hoppas inge spya kommer och hoppas de blir som planerat.
och även så hoppas jag på att jag kommer vara lika stark imorgon som jag har varit idag!
en stor stjärna till mig själv.

godnatt allihopa,
hoppas ni får en bra natt.



Kommentarer
Postat av: Sara

Hej kusin!!



Kämpa på! Du är starkare än vad du tror det vet jag!

Du vet att jag finns.



Puss!

2009-03-09 @ 22:20:05
URL: http://sarawestrin.blogspot.com
Postat av: sMOCKEN

Det där låter fint det linda! :) Just go for it! :)

2009-03-09 @ 22:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0