lördag

dagen började med att jag vaknade upp brevid den bästa. vi låg och drog oss en stund sen gick vi upp och åt frukost sen kom pappa och hämtade mig vid 2tiden :( då åkte vi och hämtade mormor sedan åkte v hem för att jag skulle fixa iordning mig lite. sen åkte vi in till stan på 30årsfest för att min bror fyllde år. massa mat, massa tårta och massa knäppa folk i släkten. haha! efter ett tag så kom några av min brors vänner. då drog nästan alla släktningar och jag & några till gick in till brors lägenhet för att titta på melodifestivalen. och hon som vann var sämst! sen gick jag ut för att röka och träffade johnny, jocke, niklas, andré och någon mer. jag såg och pratade med dom en stund. sen gick jag in igen. och efter en stund så åkte vi hem. och jag hade varit sugen på godisbilar ända sen igår. så äntligen så köpte ja en påse när vi åkte hem. mumma.

grattis på 30års dagen bror! <3
här kommer lite knäppa bilder från kvällen.

 
här är min stiliga bror                              tobias & maja. (mina bröders barn)
 
här står släkten och sjunger för bror            jana & nidia. stringkallingar. hoppas att du inte använder dom! ;)
 
massa presenter        öhm, han fick en ko av sina vänner. fråga inte vad man ska ha den till! ;)

också den där stiliga tröjjan han har på sig har sara & nidia gjort till honom. på framsidan står det "igår 29 idag 30" och på baksidan står det "smiska mig". även att han måsta ha den på sig när han gick ut på korgen ikväll. hm, undra om han hade det. då skäms jag lite över honom ;)


nu ska jag gå ner och ta en nattmacka och sedan krypa ner i sängen.
för nu är jag jättetrött! blir nog att jag häver på en film också.
godnatt allihop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0