linda runnfors; namnet du aldrig glömmer!

20;de mars, fredag...

det började med att jag åkte till skolan. och det var kul som vanligt. även att vi åkte på pizzan och åt lunch. när ni kom tillbaka så hade vi bild. frän gubbe! även att jocke & johnny kom och hälsade på en snabbis på skolan. när vi slutade så skjutsade carina hem mig & mathias. jag hann knappt hem förens jag fick främmande= förfest. det blev att jag började dricka vid 2- halv 3tiden ^^. efter ett tag lastade vi in allihop i bilen och for iväg, sen åkte vi hem till kent också skulle han med till stan. så dp blev vi ännu en till i bilen. drygt .-. iaf, när vi kom till stan åt dom på pizzan sen for vi till systemet för att jag skulle hämta pengar hos mamma sen gick jag ner på pastavagnen och köpte mat. efter det så skjutsade dom mig till tascha. där fortsatte festen, vi var där en stund sen for vi vidare till idenor på fest. där var det skitkul med superroliga människor!!! synd att det slutade så illa bara.

även att varje gång jag såg en människa som jag inte visste vem det var så skakade jag hand med personen och sa "linda runnfors, namnet du aldrig glömmer!" så hoppas dom kommer ihåg mig ;)


                     

Kommentarer
Postat av: Jojjo

Dina fest kvllar verkar alldrig sluta bra !

2009-03-21 @ 16:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0